piątek, 14 marca 2014

Zadbaj o swoje dłonie


Wystarczy tylko lekki przymrozek, by skóra dłoni była spierzchnięta i popękana. Na półkach sklepowych można znaleźć wiele kremów do rąk, które mogą temu zapobiec. Jednak tylko nieliczne spełniają nasze oczekiwania. Ja w końcu znalazłam ten właściwy krem.


Mam bardzo wrażliwą skórę dłoni. Każde obniżenie temperatury powoduje popękaną skórę. 
Przy dużych minusowych temperaturach lekiem okazywała się maść z witaminą A. Jednak chcąc nawilżać cały czas skórę musiałam dobrać odpowiedni kosmetyk. Nie było to łatwe zadanie ;) Jeden zbyt lejący, drugi dobry, ale drogi i niewydajny, a trzeci wchłania się przez pół godziny. Zaskoczyły mnie pozytywnie tanie kremy do rąk, jak np. Eveline Cosmetics – Aksamitne dłonie czy … Cien z Lidla. I to temu ostatniemu będę chciała się przyjrzeć bliżej.



Krem do rąk z olejkiem migdałowym i masłem shea marki Cien kosztuje około 5 zł. To jest pierwsza zaleta. Druga – jest bardzo wydajny. Pierwsze opakowanie skończyło mi się dopiero po 7-8 miesiącach. Krem ma delikatny zapach i dość gęstą konsystencję. Czas wchłaniania – kilka minut. Nie mogę dostrzec wyraźnych minusów ;) 2-3 dniowa kuracja pozwala uzyskać efekt nawilżenia na kolejne kilka dnia. Najlepiej stosować codziennie. Polecam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz